ALMENT

Købsinformation

Er du under 18 år, skal du have tilladelse af en værge for at bestille hos os. Når du handler via internettet, gælder Købeloven og Distanceaftaleloven. Læs mere hos Forbrugerrådet. Stage Door forbeholder sig retten til ændringer i sortimentet samt ret til at fjerne varer fra sortimentet, inden et køb er gået igennem. Vi forbeholder os retten til eventuelt slutsalg af varer. Alle forsøg på bedrageri politianmeldes. Vi forbeholder os retten til at ophæve et køb ved mistanke om bedrageri. Dog modtager vi først dine penge når varerne er afsendt.

Ordrebekræftelse

En ordrebekræftelse sendes ud via mail, når du har afsluttet din bestilling. Der finder du oplysninger om, hvad du har købt med priser og fragtomkostninger, og hvis din ordre indeholder bestillingsvarer, får du en estimeret leveringstid på din forsendelse. Er der noget galt med bestillingen bedes du kontakte os snarest. Vi sender også en besked, når varen er sendt fra vores lager med informationer om forventet leveringsdato og eventuelt pakke-id for pakken hos valgte leveringsudbyder.

Priser

Priserne er i danske kroner. Moms er inkluderet på alle varer med 25 %. Alle priser vises inklusive moms på hjemmesiden. Vi forbeholder os ret til at foretage prisændringer uden forvarsel ved eventuelle fejlagtige priser. Du betaler den pris, der bliver vist, når du foretager din bestilling, og har du købt en vare til en forkert pris, får du besked herom og får dine penge tilbage.

Trykfejl og produktbilleder

Stage Door tager forbehold for eventuelle trykfejl i teksterne på dette website. Vi giver ingen garanti for, at alle billeder gengiver produkternes virkelige udseende nøjagtigt. Vi stræber dog altid efter at vise et billede, der ligner produktet så præcist, som muligt.

Garanti

Reklamationsret
I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamation skal meddeles til Stage Door i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimeligt tid, med mindre andet er aftalt.

BETALINGSFORMER

Bankoverførsel

Betaling via bankoverførsel skal ske til vores konto, som er specificeret ved køb. Vi sender pakken afsted, når vi kan se at vi har modtaget beløbet.

Mobilepay

Betaling via Mobilepay skal ske til det angivne telefonnummer, som er specificeret ved køb. Vi sender pakken afsted, når vi kan se at vi har modtaget beløbet.

Kreditkort

Betaling med kreditkort sker gennem Stripe’s betalingssystem hvor betalingen automatisk går igennem. Vi bestræber os efter at sende pakken samme dag som vi modtager bestillingen.

Paypal

Betaling med PayPal sker igennem PayPal’s betalingssystem hvor betalingen automatisk går igennem. Vi bestræber os efter at sende pakken samme dag som vi modtager bestillingen.

FRAGT OG LEVERING

Leveringstid

Normal leveringstid for varer som er på lager er 2-3 hverdage efter vi har modtaget din bestilling, forudsat at leveringsudbyderen overholder sine lovede leveringstider. Dette kan dog variere ud fra hvor de skal leveres til, og leveringstiden kan også være kortere end den estimerede normale leveringstid. Vi tager forbehold for at varer kan være udsolgt ved bestilling. Dermed bliver varen en bestillingsvare som kan tage længere tid at få hjem. Du bliver selvfølgelig kontaktet omgående hvis der er en vare fra bestillingen som ikke er på lager, og vi vil finde frem til en passende løsning sammen.
Du står som køber selv til ansvar for eventuel fejlagtig leveringsinformation.

Fragtomkostninger

Fragtomkostningerne ligger på hhv. 45kr for levering til pakkeshop, 60kr med omdeling til privat og 50kr med omdeling til erhverv. Vi gør opmærksom på at der kan forekomme ekstra gebyrer fra GLS hvis du vælger med omdeling og ikke er hjemme når de forsøger at levere pakken, da de i dette tilfælde forsøger at levere pakken igen og opkræver ekstra gebyrer. Handler du for mere end 500 kr giver vi fragten til Pakkeshop.

Transportskader

Kontakt os hvis din forsendelse er blevet skadet under transporten – så hjælper vi dig med reklamation hos transportselskabet.

Uafhentede pakker

Hvis din pakke ikke bliver afhentet i tide, debiteres du 100 kr. for at dække vores håndteringsomkostninger.

REKLAMATIONER OG FORTRYDELSESRET

Åbent køb og bytte

Du har efter ethvert køb 14 dages fortrydelsesret. For at sende et produkt retur, skal det være ubrugt og/eller plomberet, samt have alle eventuelle etiketter og tilbehør på plads og med i forsendelsen. Du har ansvaret for varen, indtil vi har modtaget den. Du står kun for returomkostningerne, som bliver debiteret dig, når returen er blevet registreret. Varer, som sendes retur mod postforskud, indløses ikke af os. Når vi har registreret returen, giver vi dig besked per mail, og en refundering, tilgodebevis eller eventuel justering af fakturaen håndteres.

Reklamation

Stemmer din vare ikke overens med beskrivelsen, er den i stykker eller er du på anden vis utilfreds med dit køb? Kontakt os så finder vi sammen ud af, hvordan vi skal løse det. Det er meget vigtigt for os, at du er tilfreds med dine købte varer.

ØVRIGT

Sikkerhed og håndtering af kundeoplysninger

Når du foretager din bestilling hos os, giver du os dine personlige oplysninger såsom navn, adresse og telefonnummer. I forbindelse med din registrering og bestilling godkender du, at vi lagrer og bruger dine oplysninger i vores virksomhed for at fuldføre vores tiltag i forhold til dig. Vi dokumenterer den kommunikation, vi har med dig, for at give den service, som du forventer af os. Stage Door vil aldrig overgive dine personlige oplysninger til tredje part. Ifølge personoplysningsloven har du ret til at få den information, vi har registreret om dig. Er den forkert, ufuldstændig eller irrelevant, kan du forlange, at informationerne bliver rettet eller fjernet. Kontakt i så fald vores kundeservice.

Force majeure

Stage Door er frataget for ansvar for forsømmelse af visse forpligtelser i henhold til denne aftale, hvis den manglende evne har grund i formildende omstændigheder som beskrevet nedenfor, og disse omstændigheder forhindrer, forsinker eller gør opfyldelsen sværere. Som formildende omstændigheder skal indtænkes bl.a. myndigheders handlinger eller forsømmelser, ny eller ændret lovgivning, konflikt på arbejdsmarkedet, blokader, brand, oversvømmelser, sabotage, ulykker af større omfang eller anden form for naturkatastrofe. I force majeure indgår myndighedsbeslutninger, som påvirker markedet og produkter negativt, f.eks. restriktioner af indikation, advarselstekster, salgsforbud etc., unormal nedgang i markedet, samt hvis firmaet udsættes for kriminel aktivitet, der påvirker virksomheden.

Ved uenighed

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til ks@stagedoor.dk eller ringe på 34117600, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

  • Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus. Gå til klageportal.
  • Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
  • Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal. Gå til EU klageportal.

Ved indgivelse af klage, skal du oplyse/anvende vores ks@stagedoor.dk.